29 / 1

Hej åh hå!
sitter just nu och äter en macka och dricker juice! mumma ;) haha
Igår och idag så har jag jobbat och så imorgon jobbar jag, full rulle alltså + då lite plugg eftersom vi har redovisning på fredag så det är bara att läsa böcker ;) 
 
Helgen min har varit bra, har bestått av att vara med min familj, kört skoter med lillebroder och så lördagkväll var jag barnvakt åt 3 söta troll :) 
 
Nu ihelgen så kanske det blir till bästa Lisa på fredag för fördelsedagsfirande, och på lördag ska jag ju ha ljusparty, spännande :) Tack till gulliga Åsa som vill komma och visa ljusen ;)
 
Nu ska jag och min sambo gå och lägga oss och se film och göra kväll! 
Sov gott på er mina läsare! 
 
Tänk att jag får ha världens finaste kusin & bästavän! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw! Jo jag får ha det ja! Tack för att du finns<3

2013-01-30 @ 09:29:21
URL: http://lisanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0