8 / 10

Oppps! haha sorry ;)
Har varit fullt upp sen tentan var klar, har varit och jagat och Jonte fick skjuta en stor älgtjur och jag var med ;D Sen förra veckan har jag varit in till Luleå på skolan, mån-ons :) så jag har varit hemma 17.35 varje dag då! .. sen har jag bara sovit,pluggat och fixa lite andra saker :) Så ihelgen har det varit 40-års fest, Jontes farsa fyllde 40, så det gick vilt till ;) Igår bestod då alltså en väldigt lugn dag! Så vad händer idag då ?
Jo älskling jobbar till 15.00 och jag ska plugga lite semenarier osv.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att Du är värdefull <3

Svar: Tack dsm!
Emma

2012-10-08 @ 17:06:28
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0