24/5

Hej alla mina läsare ;) Nu var det ett väldigt bra tag sen jag var hära, har nästan glömt bort hur man bloggar ;) haha.. Nä men har haft fullt upp med engelska b för att kunna få G och så jag kommer in på högskolan till hösten ! (: Så håll alla tummar för mig! & så har jag jobbat en hel del denna månad oxå, fullt upp kan man som säga..
Hur som helst så har det ju varit en toppen fin dag idag, som om jag har längtat till denna värme! och den 14e juni så smäller det, då blir det en ny tatuering för mig, som om jag längtar! :D

Just nu sitter jag bara och slöar har nyss kommit hem från en tripp i äbyn med min kusin John, jag och jonte följde med han och carro en sväng, var meningen att vi skulle fiska men så vart inte planerna när dom inte fick nå fisk på 5 min, så då blev det en bil tur till äbyn ;) haha så kan det gå!

Ha en bra kväll alla ni där ute!






Kommentarer
Postat av: C A R R O

Du med! :)

2012-05-25 @ 06:41:52
URL: http://carrrolindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0