Jag är så kär!

Jag är så j*vla kär, det går inte att beskriva hur lycklig jag är som får vara tillsammans med världens finaste människa!
Han gör mina dagar underbara och finns där när jag behöver han ♥
Det finns ingen kille som är så underbar som min Jonathan, och han är MIN bara MIN!
Du är den finaste jag vet älskling, du betyder mest för mej och jag älskar dej över allt annat på denna jord ♥
Den 4 aug 2010 då blev det vi och den lyckligaste dagen i mitt liv & den
27 april 2011 då vi förlovade oss var också en lycklig dag i mitt liv! Men alla dagar med dej är lyckliga och underbara!

Du är mitt allt!



Puss på dej min finaste ♥



27 / 4 -2011

Kommentarer
Postat av: Malin

gulligt!:)<3

2011-06-20 @ 13:45:44
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0