22 / 7

Hej och hallå! vaknade för ca 30 min sen! ( intressant fakta, jag vet ;) haha )
Idag så for min älskling hem, eller först på jobbet 06.00 och sen far han hem :( antigen så kommer han lördag eller söndag igen ;D som om jag längtar! Men vill ni oxå veta något kul? ikväll kommer Lisa prutt när jag jobbat klart! :D Så hon ska vara hos mig till imorron! Var ju som ett tag sen jag var med denna flicka! Man har ju som aldrig tid när man jobbar och sliter ;p Så då får man passa på då det går :)

Nu så ska jag äta lite frulle sen blir det städa på hög nivå, innan jobbet! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonte har de bra då du sliter åt han ;p

2011-07-22 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0