10 / 5

Måndag idag, dagen började inte så bra !
Det var meningen att jag Emma Å och Idah skulle ha engelska nationella muntligt imorse kl 09.20 men sen när vi var på skolan fick vi reda på att läraren var hemma med sjukt barn, jag kunde ha haft sovmorgon till kl 12 :S surt  !
Men då for jag, Emma och Terese till Gabriella och snackade om examen och sånt lite trevligare iaf ;p Sen blev det lunch och en mjukglass på turklövern :D Denna dag har inte varit så givande !
Men nu så sitter jag då hemma och har varit jätte duktig, har gjort klart 2 skolarbeten + tränat på teckenspråk och snart så blir de matte :o
Nu ska jag vara duktig och fortsätta :) ha en bra kväll ! :*
Björnspår ! :s
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0