5/1 -10

Ojsan, nu var det grymt längesen sen sist jag bloggade ;p Det har faktiskt hänt saker, det har ju varit jul och nyår, så nu är det 2010, låter himla skumt :o
Men har julen varit bra, fick massa fina julklappar :) På nyårsafton var jag hemma, Robin va hos mig :)
Men den 26 dec var eftermiddagen inte så kul, eftersom jag är sååå klantig, som sagt jag ramlade i trappen när jag skulle upp, och jag vet inte vad som hände :s Men jag fick då åka in på akuten för att sy min läpp fick ett djupt sår där : / Sen dagen efter var jag tvungen till en tandläkare i piteå eftersom min tandställning stod på sne + så har jag typ en död tand, som kanske kmr att bli svart, inte skojj ..
Så igår var jag och tog bort stygnen :) men tandställningen är inte helt fixad, det blir den på torsdag !

Men ska gåå

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0