15 / 2 -10

Ojsan, nu var det ett tag sen igen man orkade blogga, men jag har som inte så mke att blogga om eftersom jag inte gör någonting förutom är på skolan och har mycket plugg speciellt med matten ..
Det är 1 grej som har hänt sen jag bloggade sist, det är att jag och Robin inte är tsm längre... Det är precis 1 vecka sen nu, och det känns rätt så bra faktiskt , men på nått sätt är det ändå trist :/  Men tyvärr så är ju livet inte roligt jämt !
Så min alla <3 dag blev en ute dag med familjen och grannarna, vi grillade och hade trevligt + så åkte jag skidor bakom vår hund Puma, det gick lite väl fort då mamma körde skoter framför och då försökte ju Puma hinna ikapp och det gick FORT ! ;) haha, Sen så åkte jag bakom skotern resten av vägen, jag blev en liten fegis : )
Men nu ska jag fortsätta med att plugga lite samhällskunskap, prov på fredag om politik ..
Ska försöka att blogga titt som tätt ;p
Hade !
Puss♥

Kommentarer
Postat av: :)

synd att du inte bloggar oftare för de är kul å läsa din blogg å du skriver bra :>

2010-02-16 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0