17 / 2 -10

Jahapp, nu sitter man på skolan .. Men iaf så har man då inte sovit så bra inatt, drömt massa mardrömmar !
Idag då: För 1 halv timme sen så var vi nere i källaren på skolan och lyssnade på en farbror som pratade om organ donation, ganska intressant med ändå läskigt. Jag ska nog donera alla mina organ, spela roll eftersom man är död :p Nu har man psykosocialt arbete men ingen lärare hon for ut på ett APU besök,så då kan man passa på att blogga när man kmr ihåg det ;)
JAG VILL HA LUNCH NU, är svinigt hungrig, men det är fiskpanetter :/
Igår kom min mamma hem från Kalix, ny opererad, hon har tagit bort sin galla, och det gick bra :)
Åh vad min klass är duktiga på att jobba just nu, tror att alla sitter på FB / farmville ;)
Men nu ska jag vara DUKTIG och jobba litegrann, sen äta !
Hade
Pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0