29 / 12

Hellu, som sagt så var jag i boden hela dagen igår så då blev det inget bloggande, direkt jag komm hem så var det luleå hockey på tv, och nu är vi serieledare igen ! :D Kan fan inte bli bättre !!
I boden igår då så var vi först på stan och kollade in i gallerian och då fynda jag inget, sen kl 14 så skulle vi mötas på badet och bada, super trevligt ! :) Så då bada vi ca 2,5 timme sen blev det stan igen, och då pierca jag mitt öra, och sen gjorde mamma,syster och Elsa det oxå ;) Kulig dag igår alltså . Inatt har jag då inte kunnnat sova så bra pga av mitt öra, usch så ont jag har haft :s men vill man bli fin så får man lida, haha;) Ikväll så kommer min käraste och det gillas super duper mke, så har mke att göra tills dess, tex som att storstäda mitt rum x) Nyår blir att vara med syster och hennes kille i arvidsjaur och givetvis följer min oxå :) Mer om det sen :)
Städning nu !
Puss ♥



Sen blire att stoppa en stav däremellan när det har läkt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0