10 / 8

God morgon världen :)
Vad gör jag uppe ? Jo , jag kan inte sova nå på nätterna jag har alldeles för mke tankar och funderingar !
Jag är hos farmor nu med lillasyster, farmor är borta så hon sköter huset osv, då ville hon inte vara själv ;p Jag kom hit i söndags och åker tillbaka till piteå på torsdag :)
Snart börjar ju skolan om !! :o Sommarlovet har gått grymt fort ..
Men iaf så inatt så har hund j*vlarna ätit upp mina äkta crocs "foppa" skor ....

Nu ska jag kila , är på farmors dator så blir ingen bild idag :(

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: lisainthapisa

ni har int sagt nå om de jag skrev. .

Jag blev bara så grymt besviken på mig själv. . :( <3

2010-08-11 @ 14:28:02
URL: http://lisainthapisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0