30/9

Tjolahopp .. Just nu så sitter jag och ser tv, sitter & väntar på att idol ska börja, men det är ju 1 timma kvar.. ;p
Idag var det skola och en jobbig dag, började 08.10 & slutade 16.30 :/   Men på fredag slipper jag skolan :D
Då ska jag vara barnvakt åt mina småsyskon, mamma & pappa ska till sundsvall, rätt så skönt, det tkr nog mina föräldrar oxå  ;p  Men nu vet jag inte vad jag ska skriva :p Mina inlägg är inte så långa, jag har aldrig nått intressant att berätta .. Tråkiiiigt ! Men så är det. 
Men vi hööress :)


Lillasyrran & jag ;p


Pussss♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Snacka om att ni var söta, men det är ni ju fortfarande. Puss

2009-10-01 @ 07:17:01
Postat av: mamma

Det vart ju fin det där, Kram

2009-10-01 @ 10:41:46
URL: http://pumapirayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0