15/11

Oj! Nu var det väldigt längesen jag bloggade sist.. Sorry !  Men det har då inte hänt nåå speciellt + så vet jag aldirg vad jag ska skriva :p Igår så var vi i sunderbyn och kollade på hockeymatch,Love spelade, de vann med 8-1 mot sunderbyn :D Bra jobbat!
Idag så sov jag till 12.30, skönt som satan! Sen så gick jag ut och hjälpte pappa med att sätta upp ljusslingan i vårt träd, sen blev det att åka skoter med lillebror:) Så just nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar..
Imorgon är det skola igen, men efter skolan blir det KUL ! Ska till Coop arena och se Luleå hockey mot Skellefteå :D
GILLA ! Längtar som Satan :)
Maten är klar nu !

Vii hööres!

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0