Onsdag ...

Idag har det vart en skön dag på skolan, har haft 2 lektioner och så har vi sett på 9:ornas teater :) Så nu sitter man hemma och tråkar  elr Robin ringde nu, så jag snackar med han... Ikv så ska jag packa til Robin, åker till han imorgon så jag tror att det inte blir nån bloggning ihelgen ;p brukar inte sitta vid datorn när jag är med han, bara om jag har tråkigt.. haha (: På lördag ska jag och hälsa på Victoria en snabbis, hon fyller år..
Jag har varit duktig sen jag komme hem, har faktiskt städat mitt rum & bädat rent i min säng;p haha 
Kanske bloggar imorgon när jag är på skolan men jag lovar ingenting ;) 

Ska dra (: 
Vi hörs !
Pusssis ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0