Hemma !

Nu har man kommit hem från bäjb, hade en skit rolig helg :D <3 Följde med till deras stuga i fredags och där var det massa massa SNÖ ! Deras stuga ligger utanför arjeplog nånstans ;p Men det var en mkt trevlig dag måste jag säga ;)

Men nu är det söndag och jag sitter i köket och fryser, jag har vart och pimplat, men fick då ingen fisk :/ Det sög ju ! Men men ,.. så kan det gå om man är värdelös på att fiska ;) haha Det var bara pappa som fick en fisk, men det var en liten skit så han släppte tbx den ;p Just nu så sitter det en liten liten katt brevid mig och vill anfalla mina fingrar för att jag skriver, hon biter mig ;p haha hon är en riktig bus katt.. Man får lite klösmärken och bitmärken av hon..... NOT ;) ! 

så nu ska jag hitta på nått annat .. 
Vi höörs ! 
Pusssis ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0