19/11 - 13

Nämen tjenare! 
Nu är jag äntligen tbx förhoppningsvis! ;) har fullt upp med skolan och så har jag och Jonte flyttat till hus för 3 veckor sen, så då har jag fullt upp med det oxå, men KUL är det :) Idag så har vi äntligen fått internet så man kan vara lite aktiv! Skolan går framåt men tungt, mycket att göra på så korta tider, känns som om tiden bara springer iväg för mig. Snart ska jag till lägenheten och städa ur den så det blir klart någon gång så man får lämna tillbaka nycklarna till PiteBo! 
Känns underbart att flyttat till hus med min käraste! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att se att du uppdaterar igen :D Vad glad jag blir!

2013-11-19 @ 21:36:56
URL: http://lisanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0