Älskling!

Detta är ett inlägg till min älskade Jonathan!

Du är den finaste männikan på jorden, jag älskar dej så oerhört mycket att jag inte kan beskriva det! Du är det bästa som har hänt mig, du har gjort mitt liv så mke ljusare och trevligare! Du har alltid funnits i mitt hjärta sen första dagen jag såg dej. Den 4/8 2010 var den bästa dagen i mitt liv för då kom du in i mitt liv på riktigt, då vart det DU  & JAG! och den 27/4 2011 då vi förlovade oss var den näst bästa dagen! Då kändes det som att vårat förhållande skulle hålla förevigt och det tror jag på eller jag vet att det är vi föralltid! Snart har vi varit tillsammans i 2 år och mer ska det ju förstås bli :)

Älskade du, jag älskar dej mest av allt i hela världen! DU ÄR BÄST ÄLSKLING ♥
Puss på dej!

P.s allt kommer från mitt hjärta!



Finare än dej kan man inte hitta! och jag letar inte heller! ♥ Vackra du ♥

Kommentarer
Postat av: Fivestyles

Fin blogg!

2012-05-28 @ 18:47:03
URL: http://fivestyles.blogg.se/
Postat av: Josefine

gullig blogg du har! =)

Och gulligt inlägg om din kille btw!

kolla gärna min blogg kram!

2012-05-29 @ 16:11:33
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0