6 / 6

Fy på mej , nu  har jag inte varit speciellt duktig på uppdatera :o Men iaf så har det inte hänt så mke, i helgen har jag haft hela huset för mej själv gode så skönt :) Torsdag så var 2:orna alltså vi på vårvandring, vi gick 15 km i ösregn inte skojj, det var de värsta jag har gjort i hela mitt liv tror jag !! Jag och 2 till skulle hem när vi hade kommit fram pappa skulle hämta oss, men vi fick vänta i ca 2 timmar för vi gick åt helt fel håll, så han kunde knappt hitta oss, vi visste ju inte vars vi var :o Men vi tog oss hem iaf tillslut :D
Fredag så var jag till frissan och klippte mej , sen har man bara tagit det lugnt :) Nu ska man nog försöka hitta på nått men det är ju så trisst väder ...
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Tze King!

Awesome :D

2010-06-06 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0