whhat :O

men tjenare! vad är det som händer? jo, jag skriver :o ;)
 
Haha ska verkligen försöka att börja om nu men kan tyvärr inte lova nå ;)
Har då inte hänt så mycket i mitt liv förutom att jag har tappat en närstående för 2 veckor sen och på torsdag så är det begravning ♥ 
 
Men iaf nu är det ju ett nytt år och nya möjligheter, hoppas på bättre resultat i skolan och att jag verkligen ska kämpa mer för att få bättre resultat! men jag känner att jag inte haft någon ork! Men nu jävlar!
Imorgon blir det LTU för att börja en ny kurs, så då blir det skola tis,ons och fre! 
 
Iaf så sitter jag just nu i soffan i min morgonrock och väntar på att min sambo ska sluta jobba och komma hem så jag kan sova! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Nyberg

Ne men hallå! Fan va glad ja blir när du skriver! Fortsätt så här! <3

2013-01-23 @ 13:35:33
URL: http://lisanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0