28 / 3

haha shiit vad jag är bra på att uppdatera ibland alltså ;) Men jag kan ju faktiskt skylla på Jonathan, har ju varit med han ihelgen + så har jag faktiskt inte varit på topp förra veckan, har inte haft någon ork att göra något .. Nog om det ;p Nu sitter jag då i skolan och väntar på att min lektion ska börja, men den börjar 14.10 har haft lunch sen 10.25, så har jag varje måndag, yippi ! Hela den här veckan kommer att bestå av plugg, skriver nämligen högskoleprovet på lördag och jag längtar inte :o Min helg har varit bra, har varit med Jonte men han har varit med min pappa, hur går det till ? Jo han följer hellre med min pappa och bastar långt bort en lördagkväll än att mysa med mig, INTE OKEJ ..  ! Söndag så blev det piteå hela dagen/natten eftersom broder spelade slutspel på LF-arenan, och det gick ju bra , de kom vidare till final och där blev dem 2a :) Bra kämpat grabbar ! Men ett stort + till min bror som lade en grym straff som avgjorde första matchen mot boden och ett plus till Johan målvakten som var grym på att rädda ! :D Så då vet ni hur min helg har varit, åkte med bussen från öjebyn imorse så jag saknar redan min älskling, du är finast & jag älskar dej ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0