17 / 3

ha-ha dålig bloggare jag vet .. Men har ju som vanligt varit med den underbara från söndag och då kan jag ju inte vara otrevlig med att sitta och blogga ;) men han for hem igår morse så då efter skolan så stack jag, Emma Å och Gabriella till luleå, först så gjorde vi stan osäker sen blev coop arena, då blev det hockey som gick åt helvete, riktigt pinsam match men en mycket trevlig dag/kväll med brudarna :) Det kan bli en dålig uppdatering ihelgen också eftersom jag åker till Jonte ;p haha men det lär ni ju märka ;D Nu så sitter jag i soffan med Gabriella som oxå bloggar vi väntar på att våran lektion ska börja 12.35 ;p
Har faktiskt inge mer intressant attt blogga om :p så kanska bloggar ikväll, men jag lovar inget ;)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Danialaurora

I like this site. Keep it up!

2011-04-27 @ 13:01:10
URL: http://danialaurora.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0