Sanningen ;)

 

Tio fakta:

1. Hemstad/ort – Älvsbyn
2. Hårfärg – mörkbrun
3. Längd – ca 1.58 ;)
4. Frisyr – kort och slitet :(
5. Ögonfärg – mulerade

6. Skostorlek – 37/38

7. Humör – Uttråkad

'9. Civilstatus – förlovad med världens bästa ♥

10. Vänster eller högerhänt – Höger

 

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? – Jajjamän och jag är det! :)
2. Tror du på kärlek? – oja,  det gör jag! 
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Njä, jag vet inte :o
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? –  Johooo!

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Japp..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej, inte det
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Nej inte det!

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Det beror på.. Men jag är inte rädd nu, för nu är jag tsm med den bästa! :)

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Inte vad jag då vet ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja, kanske :o

 

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek så klart ♥

2. Cider eller öl? – Cider

3. Dag eller natt? – Dagen, men natten är skön då man får sova;)

4. One night stand eller förhållande? – Förhållande givetvis :)

5. Tv eller internet? - Internet;)

6. Pepsi eller cola? – Cola! 
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? – Romantisk hemmakväll med min pojke :D

8. Färgfoto eller svartvita? – Både och! Snyggt hur som helst! :)
9. Telefonkontakt eller face to face? – Face to face om det är allvarligt :)

10. Bilddagboken eller myspace? - Åssit, det är facebook som levererar ;) haha

 

 

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – Nope, men jag har aldrig gjort det ;)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Njaa, kanske någon ggn ..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Att jag har!
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, och jag tänker aldrig göra det heller!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Jajjamän, och den glömmer man aldrig!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – haha nää :o
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Yeeeess! många ggr!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nej inte det :)
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Nope
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Njä, inte världen.. men livet :o

 

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? – JAJJAMÄN ♥
2. Är du glad? – Nja, sådär ..
3. Är du fundersam? – Alltid

4. Är du uttråkad? – Att jag är :o

5. Är du kär? – JAAAAAA!

7. Är du trött? – Nepp
8. Är du fransk? – Haha, vilken fråga, Nej inte det ;)
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Jepp, i 10 år har de varit det :)
10. Gillar du någon just nu? – Gillar ? jag ÄLSKAR min pojkvän <3

 

 

10 Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? – 19.40
2. Namn? – Emma
3. Vart bor du? – Älvsbyn
4. Hur många barn vill du ha? – 3 kanske :)
5. Vill du gifta dig? – Jaaa! :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? – Både och ;)
7. Har du ätit sushi? – Nope
8. Favoritglass? – Mjukis ;D
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – 1 sort..

10. Humör? – Halv glad ..


Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – haha nä, jag är en snäll flicka ;D
2. Har du en hund? – Jepp ..

3. Sover du helst själv eller med någon? – Med min Jonathan :D

4. Tror du på spöken? – Jajjamän, eller andar :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0