4 / 1

Nu vare fan ett tag sen man bloggade :o men har tyvärr inget intressant att säga .. Jag hade det bra på nyår med Dennis, Jonte, Felicia i auktsjaur : ) Hihi nu har min pojke köpt en skoter som han bryr sig mer om än mej, inte så kul , när jag sov så var han och höll på med den och inte kunde sova med mej .. Fy vilken dålig stil alltså, men jag älskar han ändå :p ♥ ! Men iallfall så ska vi snart till stan för att min obrydda kille ska på körlektion då ska jag passa på att shoppa ;D Jag måste också hitta en födelsedagspresent till han, han fyller ju 18 snart !!!!! :D  Amen nu ska jag göra mej i ordning och så ska ni få se en ful bild ;)

Puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0