7 / 3

Hello
Åh nu är lovet slut.. Imorgon börjar arbetet, men det ska ändå bli kul för jag har praktik i 6 veckor på en förskola :)
På lovet har man då inte gjort mke, igår så var det pimpeltävling här i Storsund så då jobbade jag där, jag och syrran sålde fika och sånt :) Vi började jobba kl 07.00 och slutade typ kring 15.00 ..

Fredag så var jag i piteå, först hos tandis och gjorde tandställningen + så fick jag gummiband i munnen som ska spänna ut/ in mina tänder, inte skönt !
Sen så gick jag och Felicia till stan och kollade runt, sen blev det WILLYS och handla ;)

Onsdag, Felicia hos tandis i Öjebyn + så gick jag till J en snabbis och hälsade på :)
Sen så har det inte hänt så mke mera :o
Hade
Puss♥
Jag och min lille broder :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0