Ojsan : )

Nu var det ett tag sen man blogga, jag ber om ursäkt ;) Men ni har då inte missat nå intressant som har hänt, jag har varit sjuk nästan hela förra veckan !
Påsken har varit bra, i söndags så var jag åh massa folk åh grillade, mysit mysit :)
Sen igår så var jag, Dennis och pappa åh badade i boden, det var skojj !

Juste , jag sku ju oxå berätta om Kiruna resan ;p
Den var bra (y) Men tyvärr så gick det mindre bra för syrran åh handbollen, hon blev  trampad på foten första matchen på lördan, så hon kunde inte spela nåmera pga utav att ngt ben var konstigt i nån tå : /  Men så äre  .
Hotellet var mysigt ! Lördagen då vi kom dit så var första handbolls matchen kl 09.00, sen efter den så for jag åh Mona på stan en sväng och shoppade, men jag kan säga att jag hade lite ont i fötterna efteråt ;)
Lördagkväll så var jag, Love åh mamma och åt på en resturang, som hette Valentino källaren det var god mat kan jag säga :) Men därmot slutet då vi hade typ käkat klart så fick jag nå frispel åh började sjunga :o haha var trött som en dåre ! Men nu orkar jag inte skriva nåmera om det, hände så mke annat oxå : )

Men iaf på fredag så åker vi till Sundsvall åh bor på hotell, då är det oxå handbolls cup ;p
Då är jag borta hela helgen :) Vi får väl se om jag tar tid imorron åh skriver ett inlägg ;)

Puss på er ♥




Hotellet :)



Badkar (y)


Utsikten från vårat fönster ;p



Jag me rynkor i pannan ; ) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0