26/10

Oj vilken dålig uppdatering ;p Jag är verkligen dålig på att komma ihåg bloggen, Bra minne, men kort brukar man väl säga  ? ;p 
Idag så är det LOV,guuu så sköönt alltså .. Snart så ska jag gå ut och hjälpa pappa med att ta bort studsmattan så den inte fryser och blir förstörd, vi har ganska mkt snö här :) Gilla ! Längtar tills man kan börja köra skoter och sånt skojj ! I helgen så har jag vart med Robin, han har köpt en ny säng 180s dubbelsäng, grymt nice allstå :D
Sen igår så åkte jag hem med bussen 16.20 får då var mamma på byn och kunde hämta mig, annars hade jag fått gå 3 mil hem :p Det var väldigt mkt dimma igår, busschafören missade sikforskorsningen och så då fick han backa tillbaka till den.. Haha! Men nu ska jag ta och röra mig och gå ut och plocka ihop studsmattan, ska försöka komma ihåg att blogga i veckan, men det får vi se hur det går ;p

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0