13/10

Hej & förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har legat sjuk hela förra veckan och inte orkat blogg nått.. Men nu ska jag försöka blogga varje dag, lycka till säger jag då  ;)
Idag var jag hos tandläkarn i älvsbyn & det gick då bra, men ska tillbaka den 20:e och laga ett hål :$ och den 21:a ska jag till piteå till tandläkarn, spänna min tandställning och sånt... Det blev mycket tandläkare denna månad känns det som ;p Idag har jag tagit igen matten som jag missat hela förra veckan :) Jag är så duktig ... Men som tur var hade jag faktiskt inte missat så mycket :D Men nu tror jag att jag kanske ska jobba med psykosocialtarbete ett tag :o

Vii höööres
Pussss♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej kul med uppdatering, du är så duktig i skolan fortsätt kämpa:)

Puss puss

2009-10-14 @ 08:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0