Väldigt dålig uppdatering !

Tjenare, jag har inte orkat blogga på länge, är alldeles för lat ;) Åsså vet jag aldrig vad jag ska skriva.. aja men nu skriver jag ju iallafall (: Så vad gör jag då ? Jo, jag sitter och jobbar hemma om hiphopare, hittar som ingenting, så jag tog en liten paus & tänkte att jag kunde blogga en stund :p Jag & Robin har snart vart tillsammans i 1 år den 22 maj :D  KUL ! I måndags var jag hos tandläkarn & gjorde avtryck av mina tänder för att jag ska få räls både uppe & nere till hösten.. Sen på måndag kväll var jag i långträsk & såg på vårkonsert, långträsk skolan hade ornat det (: Min lillebror går där ^^  De var jätte duktiga :) Tisdag & Onsdag var jag med Sanna (: Torsdag, ja då idag så sitter man med skolarbeten ;p och så måste jag gå till skolan kring 15 :/ Börjar 15.20 med syslöjden, har redovisning där så måste ju gå ! Ska visa upp min fula tunika som jag har sytt själv :( 
Nu ska jag ta att börja arbeta igen..
Vi höörsss !
Pusssis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0