2/6

Tjena, idag så var det en slapp dag på skolan slutade 09.30 , vi var bara på brandstationen från 08.15 ! Sen var det slut för dagen , skönt som bara den.. & igår var vi på boda borg i skellefteå sen stan 1 timma, käkade & sånt.. Vi hann shoppa lite ;p jag köpte ett par korta shorts & örhängen :) Och imorgon LEDIG, torsdag börjar jag 15.20 ^^. vi har typ ingen skola längre ;) SNART SOMMARLOV JU ! fett niiice ! Fredag ska jag nog till stan & kolla på "examenskläder" vi har ju som ingen examen, kollar ju bara på 3:orna typ, när dom tar studenten.. Men vill ändå ha fina kläder & det är alltid kul att köpa nya kläder :)  Nu sitter jag bara & slappar vid datorn & tar det lugnt ..
Men nu ska jag dra :)

Pusssis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0