20/6

Tjenare :) Asså seriöst jag orkar inte blogga nå mycket, vet ju aldrig vad man ska ta och skriva ;p Men iallafall så ligger jag då i min säng  nu & slöar ! Har vart i piteå idag på sjukan & hälsat på gammel mormor som har opererat ryggen. Robin är hos mig ihelgen, men han är just nu ute med min lillebror, jag orkar inte vara ute, man blir ju äten av MYGGEN! det är grymt mycket mygg hära alltså, Så det är ju inte heller kul att vara ute /:

På onsdag så ska min lillebror operera sig, han ska göra ett titthål i knät, så dom ser hur trasigt det är.. Jag hoppas det går bra ;) Han får då inte spela nån fotboll i sommar & det blir ingen hockeyskola /:

Men men, nu ska jag ta & hitta på nått skojj ;)
Viii hörs
Pussiss ♥


Kommentarer
Postat av: Louice

Hej Emma, Det var ett tag sen ;)

2009-06-25 @ 00:58:35
URL: http://louicelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0